Tvärmörkt

Jag har mått lite dåligt efter gårdagens inlägg. Hatar att halvt vara ovän med någon jag tycker om, det är bland det värsta jag vet :S Vill inte tänka mer på det, så jag säger som du – glömt och förlåtet - gladare inlägg nu :) Fick ju faktiskt en finfin kommentar från Emma, precis sådana som man vill ha :) Hon ville ha mer bilder, så bilder ska det bli. Ni ska veta att jag tänker på er ofta där hemma och det är många som jag saknar mycket! Önskar faktiskt att fler av er bloggade, så skulle det vara enklare att härifrån kunna fortsätta hänga med och ta del av det som händer i era liv!

Hösten är på väg – även här. Tycker det brukar börja skymma här nere vid 21-tiden, men idag var det rent ut sagt kolsvart redan tidigare. Satt vid datorn och märkte plötsligt att det bara var den lilla skrivbordslampan som lyste upp i hela lägenheten. Känns att det börjar bli en annan luft ute, även om vi fortfarande har ca 20 grader om kvällarna. Mest positivt tycker jag. Nu går det faktiskt att vara ute på dagarna utan att nästan DÖ – jag klarar inte av värmen om jag inte har mycket kallt vatten nära till hands. Det går lättare att somna på kvällarna och är också skönare att sova när man kan ha täcket på. Imorgon ska det bli sol och fint som det ser ut, resten av veckan verkar ska bli sämre. Kanske blir sista riktiga solardagen imorgon, vem vet? Bör tas till vara på i så fall. Jag hittade en bild från ett ”freibad” i Thun som jag tyckte såg riktigt fint ut, kanske kan få med mig en viss soldyrkare dit ;)

 



Lyckades bara ladda upp en bild badet som inte verkar ha varit tagen dagtid direkt. Men jag tyckte det var så fint med Bergen där i bakgrunden osv :) Googlade på Thun och hittade lite mer bilder som jag tyckte var fina. Hela Schweiz ÄR så vackert!






Som sagt, vackert.

 

Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Emma Grönlund

Ooooh helt sjukt hur vackert de verkar vara ! Värsta paradiset ! :D Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback