Rolig motion

Händer inget märkvärdigt att skriva om här i dagarna. Lever ett skönt liv där allt vi gör är att sova länge, äta gott, sola när det är sol och träna. Samt surfa lite emellanåt, se filmer och serier. Idag har vi även inhandlat en mixer/matberedare och skruvar och sånt som behövs för att fixa det sista här i lägenheten som vi ännu inte lyckats fixa. Till exempel sätta upp lampan i sovrummet som jag drömt om (!) de senaste två nätterna! Kanske kommer jag drömma om något roligare när lampan är uppsatt och det bekymret är ur världen.

 

Igår var vi förresten och spelade tennis. Det var kanske tredje gången i mitt liv som jag spelade på en riktig tennisplan. OJ så kul och OJ vilken bra träning! :) Det gick dessutom över förväntan, tror jag överraskade både mig själv och Mattias där. Hur hårt jag än tog i så var bollen oftast inne - och över nät så klart. Vi spelade i och för sig bara på skoj men jag tror det hade blivit en jämn match om det varit på allvar ;)

 

Har också hittat ett par inlines här som jag med tre-dubbla sockar på fötterna kan åka riktigt bra med :) Jag som har vuxit upp på ett ställe med en mil till närmaste asfaltsväg har aldrig ens ägt ett par förut.. Så himla härligt det är att åka. Inte alls lika jobbigt som att springa, dessutom går det bra mycket fortare! Sen att Linda har sagt att det gör susen för rumpan skadar ju inte ;P Så ikväll blev det inlines till gymmet, där jag tränade axlar, bröst, triceps och mage. Inte fel att få komma hem sedan och göra en underbar smoothie i nya mixern. Bland det bästa!

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback