Hurra!

Idag fyller/fyllde min bror 23. Tråkigt att jag inte fick någon tårta. Tråkigt för honom att han inte fick någon present. Han får en extra fin klapp till jul kanske :)


Denna tisdag har annars tillbringats i en solstol och i en pool. Börjar nästan bli till en vana. Helt galet vad vädret är mycket stabilare här än hemma :) Visst kan det regna någon dag då och då, men det är oftast inte mer än en dag - sedan lyser solen igen! Till och med jag börjar känna att jag faktiskt är lite brun (så länge jag inte jämför mig med Mattias) :) Jag har tränat fotboll ikväll, gick bra. Vi hade även lagfotografering (lagfoto + enskilda). Ska bli intressant att se resultatet. Fanns inga speglar på plats så fick bara försöka föreställa mig hur pass bra jag passade i den orangea tröjan :P

Grattis Krille än en gång! Saknar er alla där hemma.

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback