Förslappad!

Jag idag: Men du, citronkaka... Bra frukost?
Mattias: Hm ja, fast frågan är ju om man kan kalla det för frukost när klockan är halv tre?

Ja, jag måste erkänna att vid 18-tiden idag hade vi inte gjort mycket mer än ätit och lirat lite guitar hero. Det har visserligen varit övervägande regn ute, men ändå. Inte okej. Har många punkter på vår "att göra-lista" att ta itu med imorgon, dels eftersom vi inte gjort något idag och dels eftersom Mattias åker till Prag på onsdag. Med tanke på att de åker redan halv sju på morgonen så bör vi också försöka stiga upp tidigt redan imorgon och på så sätt vända tillbaka dygnet. Har hittat ett jättehärligt löparspår/skogsvägliknande här i närheten, kanske skulle försöka börja med morgonpromenaderna igen som gjordes princip dagligen i början på sommaren. :)

Och just det, blev inget med öldrickande eller så i Kreigstetten (kalaset i grannbyn) som jag pratade om i lördags. Åkte dit igår istället. Jag som inte pallar karusseller fick ha kul med att skjuta lite gevär och fiska ankor. Fick med mig två finfina gosedjur hem! Jag som först var deppad över att jag glömt kameran hemma hittade den lite senare i min lilla handväska, så vi knäppte några kort. Eftersom displayen är trasig så är det svårt att se ifall korten blir bra eller dåliga. De igår blev dåliga, men jag gissar att de är bättre än inga alls :) 

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback