Valborgsmässoafton då.

Tack  du Linn, de är köpta på vero moda på strömpilen, 159 :- Bara att pallra dig dit ;)

Ja sista april idag då, tiden går så otroligt fort. Snart ett år sedan vi gick ut skolan. Snart två år sedan jag tog körkortet - fortfarande inte krockat (än om det varit nära ögat några gånger)! Har snart jobbat ett år på Sibylla också, tänk vad saker inte kan bli som man har tänkt sig. Undra hur livet ser ut om ett år?

Sitter med en kopp kaffe i handen, nyvaken och utvilad, men sjukare än igår. Eller sjuk. Har lite ont i halsen, hostar och snuvar (eget ord) lite. Irriterande förkyld bara, inte så pass att jag med gott samvete kan ligga ner och ta det lugnt. Velar över vad jag ska göra med de lediga timmar jag har kvar innan jobbet. Jag har ett måste - tvätta håret. (Om jag ska träffa Malin ikväll tänkte jag ;P) Det går ju fort. Ska jag gå till gymmet, cykla till gymmet? Gymma över huvudtaget? Kanske kan köra mitt lilla corepass här hemma bara. Sätta mig ute i solen och läsa lite i den andra Stieg Larsson-boken som jag inlett lika trögt som den första. Vad gör alla andra idag? Är detta en röd dag? Jag har ingen aning. Vore fint med lite OB iofs. Majbrasa ikväll? Hörde igår att det var för torrt ute och att det var "bras-förbud". Rebekka & Robin är i stan. Ska förmodligen hitta på något med dem m.fl. efter jobbet ikväll i alla fall :) Hemma i SSS vet jag att de går i väntans tider idag. Krille och Emelies bäbis är beräknad att komma ut exakt idag! Av storleken att döma på Emelies mage så borde den kommit för länge sedan! Undra om det blir en tjej eller kille? Jag tror bestämt på en storväxt grabb på ca 4000 gram.

För mig väntar som sagt jobb ikväll, jobb imorgon sedan en helledig helg från både jobb och fotboll. Jag åker till SSS- som också kallas för "Solsandsjön" av vissa stadsbor, och hoppas på just det; SOL! :)

Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Johanna

varsågod!!:) haha ja och då blire utgång vill jag lova! :D nyss var det ju typ 3 månader kvar, tiden går så sjukt fort! Åh, tack så mycket!

Är allt bra med dig? :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback