Lugn som en filbunke.

Eller hur är det man säger? En endaste vän online på facebook nyss. Ett tydligt tecken på att jag är en av få som sitter hemma framför datorn ikväll. Fast helt osocial har jag inte varit. Drog en sväng till Emma G efter jobbet. Trodde det bara skulle vara tjejerna som hängde där, men möttes redan utanför dörren av fetaste festen. Precis som det brukar vara när det är Emma som står för kalaset i och för sig - jag borde anat! Hur som helst, där kom jag med kepsfrilla och en juice i handen. Var en salig blandning människor på plats, vissa från vindeltrakten, andra från normalingshållet och några från stan såklart. Alltid kul att träffa folk man sällan ser :) Fick äntligen träffa Emmas kille Adam, vilket var på tiden! Fick även träffa Rebekka o Amanda, vilket tyvärr inte blir så ofta numera så det var också kul! Dock var musiken något för hög för att det riktigt skulle gå prata med varandra. Även det precis som det brukar vara när det är Emma som står för kalaset :P Fullt ös med andra ord!

Vid halv tolv drog folket ut, då drog jag hem.

Fick höra på festen att jag varit taskig och lagt upp fula bilder från helgens förfester.


Elin, det här var den andra bilden du var med på. Bättre?


Och det här var nästa bild som ditt fejs fastnade på Josse.

Haha, alltså förlåt. Tro nu inte att jag lägger upp de här för att vara extra taskig, vill bara bevisa att jag inte medvetet valde att lägga upp bilder på er där ni blev mindre lyckade. Snarare tvärtom, valde de som blev minst fula ;P Men spela roll, vi vet ju alla att ni är jättefina båda två egentligen. Särskilt ikväll var ni det! Hoppas ni får/fick en lyckad kväll ute vart ni nu än hamnade :D

Och du M. Hade det varit det som var meningen hade jag nog valt att lägga upp en bild där det kunde urskiljas bra mycket tydligare. Har flera sådana bilder också ska du veta ;)

Permalink Allmänt Kommentarer (3) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Emma :D

Hihih! Helt rätt så ska de vara. Ja trodde också he skull ba vara tjejerna. men vi räcknade att he var typ 35 st här i går:P hihi..var kul att du kom förbi:D

Postat av: joli

hej o tack för senast! det var trevligt att ses!

tror att det är lugnt med halsflussen, carro åt av samma mjukglass som mig och hon har inte blivit smittad än så ;) haha men man vet aldrig.

ja, om inte annat så ses vi på linns partaj, kommit på utklädnad än? ;D

Postat av: M

Jag kunde nastan rakna ut det sjalv, eftersom jag varit i samma tankebanor :)

Langtar efter dig!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback