Uppdatering!

Nu är jag tillbaka efter en liten paus här på min så kallade blogg. Man kan tro att jag varit helt utslagen sedan lördagens utgång eller så. Det var jag visserligen hela söndagen, rörde mig mest mellan soffan och kylskåpet, tror klockan hann bli så mycket som 23 på söndag kväll innan jag äntligen fick ork till att ens ta av mig lördagkvällens out-fit och hoppa in i duschen. Nu är det vecka 15, påskhelg stundar och långledigt för de flesta - även för mig! :D Hade planerat att tillbringa helgen i SSS, men planen har ändrats. Jag packar väskan igen och åker söderut på torsdag kväll, så istället fick jag åka jag till SSS igår för att hinna träffa familjen inklusive Lova en snabbis. Lova hade blivit större men var fortfarande sötaste katten i världen. Växt hade också Emelies mage gjort, nu är det inte länge kvar!


Tillbaka till lördagen. Så som jag klagat här tidigare över inställda utgångar osv så vore det väl dumt att inte skriva någonting alls om lördagens efterlängtade utgång. Det var kort sagt en mycket bra kväll! Allt inleddes med mat i form av pizza hos mig. Jag, Malin och Rebekka var det ovanligt nog som slöt upp och träffades tidigare än alla andra för att köra igång ;) Vid sjutiden väntade vi även att Josse och Emma skulle komma, men till vår besvikelse dök de aldrig upp. Skämmes! Istället var Linda snabb till oss direkt efter hon avslutat sitt långa pass på Bruket. Inget illa menat mot någon av er nu, men hon både syns och hörs ju mer än Emma och Josse tillsammans så det kändes som vi blev ett gäng till slut ändå ;P Halv elva gick taxin till Rex där vi även möttes upp av Amando som även hon kom direkt från jobbet. Rex var som vanligt kul, mycket känt folk och danshumöret var på topp. Dock var det som alltid svårt att hålla ihop kvällen igenom, men det var ändå kul att äntligen få en kväll tillsammans :)




Haha, Malin försöker stå i mina pumps som bara är sex storlekar för stora (de är i storlek 38).

Efter stängning åkte jag och Linda raka vägen hem till mig (hur vet jag ärligt talat inte riktigt?). Jag var egoistisk och hungrig och delade inte med mig av den halva pizza jag sparat sedan tidigare på kvällen. Linda ockuperade istället min säng, själv la jag mig i soffan med datorn och pratade med M på skype tills jag helt enkelt inte pratade längre :P Vaknade upp i soffan klockan 10 nästa dag med med kläderna på, datorn bredvid mig och en lapp på kudden:


Hon är för söt hon, den där Linda.

Nu blir det sängen med detsamma. Har två hektiska dagar framför mig, men vad gör det när jag vet vad jag har framför mig sedan! :)  Nattinatt! 

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback