Drömmarn

Ja, i natt drömde jag att jag lika förbaskat skulle behöva operera bort den andra visdomstanden. Saken var den att de råkade ta bort helt fel tand (plus en till tand), något som ändå inte känns helt orealistiskt. Minns i alla fall att jag inte brydde mig. Bara att jag och Linda skrattade åt misstaget och tänkte på alla pengar som jag säkert skulle få i skadestånd ;P Haha, måste drömt så eftersom jag satt igår och tittade på den tialott som jag och Linda skrapade tillsammans för ett tag sedan och jublade som om vi vunnit en miljon när vi insåg att vi faktiskt vunnit en tia!


Finfint väder idag, skulle bara varit så varmt ute som det ser ut att vara. Jag jobbar hur som helst 12-17. Ikväll kommer M hem till Sverige och Umeå, om än för en kortare visit. Underbart underbart underbart. Jag bjuder på middag och därefter blir det att se "Män som hatar kvinnor". Har ju faktiskt läst ut boken äntligen, hör och häpna! Tog mig bara fem månader :D

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback