Aldrig mer morgonmatch.

Var ingen lek att ta sig upp för match klockan halv nio i morse! Jag var ohyggligt trött vilket också märktes redan på väg till matchen. Vid första rödljuset jag kommer till lyser det grönt - jag stannar och väntar tills det blir rött. 4 minuter senare märker jag att jag har vindrutetorkarna på - de behövde jag senast för ca tre dagar sedan.


Fortsatte vara sömnig matchen igenom. Konstig match i allmänhet som spelades på campus. Fanns inget omklädningsrum till att börja med, så jag fick byta om i framsätet av vår "materialares" Volvo. Uppvärmningen blev bara halvdan och man hann röra vid bollen sammanlagt kanske två gånger var innan domaren blåste igång matchen. Vi hade inga avbytare och ingen målvakt. Vad är det som händer?  


Hela laget hade ändå en bra inställning idag och matchen blev rätt jämn. Anna som är back till vardags hoppade in och gjorde en strålande match i målet. Blev dock förlust med 1-0 efter ett snöpligt mål och jag säger det igen, morgonmatcher är inget för mig. Jag får inte mer än godkänt idag :(

Bra Emma! Och ja, Amanda! Det måste vi verkligen. Jag är ledig hela torsdagen :)

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback